معرفي لندرور ديسكاوري اسپرت مدل 2015

Land-Rover-Dicovery-Sport-5

لندرور پرده‌ها را كنار زد و از نورسيده خود رونمايي كرد. اين تحفه زيبا كه Discovery Sport نام دارد يك نمونه جمع و جور از مدل محبوب Disco است. اين نمونه نخستين عضو اسپرت در خانواده رو به گسترش ديسكاوري است. همين طور براي نخستين بار ظرفيت 7 سرنشين را به كلاس خودروهاي جمع و جور و لوكس SUV مي‌آورد. در اين SUV جمع و جور و لوكس فاصله بين اكسل (محور) جلو و عقب كمتر شده در حالي كه 7 سرنشين به راحتي در آن جا مي‌گيرند. همچنينسيستم تمام چرخ محرك به طور استاندارد براي آن در نظر گرفته شده است. از طرف ديگر با يك نگاه به آن مي‌توان متوجه شباهت هايي به مفهومي‌ويژن شد.

ديسكاوري در اين جا بيشتر به يك خودروي شهري تبديل شده است. با فاصله محوري كم و پكيج پارك كمكي ديسكاوري اسپرت مي‌تواند در فضاهاي كوچك‌تر پارك كند اما وزن 1744 كيلوگرم هنوز آن را در زمره خودروهاي سنگين وزن‌تر قرار مي‌دهد. مانند مفهومي ‌ويژن اين مدل هم مشخصات نمونه اوليه ديسكو را ناديده مي‌گيرد و ظاهر يك اس‌يووي امروزي‌تر را برمي‌گزيند. دماغه آن صيقلي‌تر است در حالي كه خطوط به طور برجسته روي آن به نمايش گذاشته شده‌اند. كاپوت به زيبايي در جلوپنجره ادغام شده و چراغ‌هاي بانفوذ هالوژن تاثيرگذارتر از چشم‌هاي باريك مدل ويژن هستند. در ديسكاوري اسپرت ديگر لازم نيست نگران سروصدا و هياهوي جاده باشيد؛ شيشه چندلايه و آيروديناميك بدنه اين سروصدا را از كابين خودروي عضلاني شما دور مي‌كند. بدنه بچه شاسي‌بلند چمباتمه زده شما از فولاد با مقاومت بالا، فولاد فوق‌العاده مستحكم و آلومينيوم سبك وزن ساخته شده است. در واقع جنس كاپوت، گلگيرهاي جلو، سقف پانوراما و در عقب آلومينيوم است.

سيستم تعليق هم دستكاري شده تا استحكام بيشتري ايجاد شود. در صورت تمايل مي‌توان تريم زير سپر جلو را برداشت تا در مسيرهاي آفرود مشكلي به وجود نياورد. زير كاپوت يك سورپرايز مجهز به توربوشارژر نهفته است كه تزريق مستقيم، بنزيني، چهارسيلندر و 2 ليتري است و 240 اسب بخار قدرت و 340 نيوتن‌متر گشتاور توليد مي‌كند. يك جعبه دنده 9 سرعته ZF 9HP48 به موتور جفت مي‌شود. حاصل همكاري اين موتور و جعبه دنده شتاب‌گيري صفرتاصد كيلومتر بر ساعت 2/8 ثانيه و حداكثر سرعت 200 كيلومتربر ساعت است. راننده حاكم سرزمين مدرن درون كابين است. صندلي او كمي ‌بالاتر كشيده شده تا ديد بهتري از جاده داشته باشد و امكانات متعددي در راستاي راحتي بيشتر او فراهم شده است. ديسكاوري اسپرت اوايل سال آينده به بازار مي‌آيد در حالي كه قيمت پايه آن 37995 دلار خواهد بود.
كلمات كليدي مرتبط: استخدام منشي در منزل تهران , شغل ويزيتور ساوه با حقوق و مزاياي عالي , آگهي استخدام مهندسي صنايع , استخدام مربي زبان در منطقه 19 با توانايي كار با كامپيوتر , آگهي استخدام مهندسي شيمي , منيريه مهندس مكانيك خيلي عالي , كارشناس/مدير روابط عمومي , كارگر ساختماني در شهرك غرب , استخدام حسابدار تهران , رشته تعميركار ماشين منطقه 9 پاره وقت ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.